this is me

Wednesday, 18 April 2012

Tidak!!!

Tak mintak lebih
Tak mintak banyak
Tak mintak duit pon
Tak mintak pape yang ada padanya
Tapi......

Tak seronok bile asik macam ni
Tak seronok bile diam
Tak seronok bile tgh marah
Tak seronok bile termenung
Tak seronok bile senyap sepi
Mmg tak seronok!!!
Tapi....

T_T

Tuesday, 10 April 2012

RINDUKAN MAMA!

SAYA RINDUKAN MAMA!!!

NAK BALIK TAPI MAMA TAK BAGI...

SEDIH    T_T


NAK BALIKkkkkkk!!!!!! 

Saturday, 7 April 2012

Kenangan Bersama

Assalamualaikum....

Hello kawan, Hai friends....
Bermula dengan kisah dalam semester akhir ni. Memang x dinafikan, semua insan yang ak sayang akan pergi ke pangkuan keluarga coz disitulah dia datang dan disitulah dia pulang.

Tinggal seminggu sahaja lagi, aku menantikan kehadiran insan yang tersayang dari jaohnyer dia datang. Rindu sangat dah ni. hehehe...
Dan bermula seminggu inilah aku dan sahabat aku yang sorang tu akan berpisah. Bak kata dia 'semalam ak kemas bilik aku buat kali terkahirnya'. Wah! betol2 mendalam ayat tu. huhu. Makneyer tiada lagi kali kedua n seterusnya.

Dan pagi ini, aku menangis mengenangkan apa y dia cakapkan dan mngenangan insan yang aku rapat sekali akan bercuti tidak lama lagi. Inilah yang harus aku terima. Alhamdulillah, insan yang tersayang memberikan aku kekuatan untuk berdiri. Alhamdulillah. Thankz Sayang!

Baru je semalam kami bermain untuk kali terakhirnya. Dan semalam lah kami semua menciptakan kenangan bersama. Walaupun selame ini telah banyak kenangan kami namun tiada gambar pon yang terakam untuk setiap kenangan itu. Coz setiap kenangan sentiasa berada dalam ingatan masing-masing.

Sahabat, semoga persahabatan kita sentiasa bersama walaupun kita jauh. Belum pernah aku merasakan persahabatan yang seperti ini. Dan inilah persahabatan yang paling ikhlas aku rasakan. InsyaAllah. Ak, kau, dia dan kamu sentiasa menerima kelemahan n kelebihan masing-masing. Itu yang aku harapkan sebenarnya didalam persahabatan.

Orang kata persahabatan xkan kekal sampai bile2. Senang cerita, semua benda dalam hidup ini xkan kekal buat selama-lamanya. Kecuali di akhirat nanti dan Dia.

PESANAN kepada sahabatku: 
Tabahlah dalam menghadapi dunia ini
Jaga kesihatan and jaga kaki masing2 (termasuk aku jugak)
Jangan tinggal solat
Semoga kamu semua peroleh jodoh yang baik dan soleh serta solehah.. 
 Semoga kita berjumpa lagi walaupun kita berlainan negeri.
INSYAALLAH.....


Salam buat sahabatku semua, bowling lah yang merapatkan kita begini. Bowlinglah yang menemukan aku dengan insan tersayang itu, Bowling lah yang melahirkan dunia persahabatan kita. Bowling jugalah kita masih bersama. Dan kerana bowling lah kita bergabung.. :) 

TERIMA KASIH SAHABAT!