this is me

Saturday 21 May 2011

~budak kaca mata~



sudah tukar maaaa..


aku tanpa cintaMu kini kepada budak kaca mata
ya!
saya memang budak kaca mata
dahulu saya budak baek
tapi kali ni lagi baik!
saya pakai empat mate
padahnyer mase muda2 dulu baca novel waktu2 petang
terimalah ini akibatnya
kene pakai cermin mate
hehehehe 

walaupun kene pakai cermin mata
aku tetap bersyukur TUHAN masih memberikan 
rezeki pada aku untuk terus melihat 
alam ciptaanNya
ALHAMDULILLAH

semoga aku terus diberi peluang kepada aku untuk menikmati ciptaanNya... insyaAllah...
kiranya DIA lebih berhak untuk memberi dan mengambilnya






thank you Ya Allah! 

tapi kan pernah sekali cermin mata aku bengkok 
sbb kene dudukkan dak kolej aku 
waaaa!!! :((
sedihhhh...

cermin mata yang ade kat blog aku ni
tulah cermin mate aku yang pernah bengkok suatu ketika dahulu
kesian an kat aku??? huhuhuh


aku terpakse jadi rabun tuk sehari
mmg waktu malam aku x nmpk muka orang nak drive ape lagi
mmg x dptlah.. 
hehehe

kini alhamdulillah dah dpt balik cermin mate aku yang dahulu
aku sayangkan cermin mata tu
tulah pakwe no4 aku :) 
mane aku boleh pisah ngn cermin mata tu.
dialah Mr.Cermin Mata aku... 




3 comments:

  1. itu dia. pakwe no 4. no 1,2,3, tuhan je yg tau~ :p

    ReplyDelete
  2. pakwe.....
    no1 laptop maaaa
    no2 kereta
    no3 hp
    no4 cermin mate
    heheheh..

    ReplyDelete