this is me

Sunday 20 March 2011

~selagi aku ada kamu~

selagi hidup kita ini masih ade mereka.....



~MAMA dan ABAH~
Di kala kami kehilangan dalam kegelapan
MAMA dan ABAH lah yang akan menyuluhkan sinar petunjuk
Di kala kami kesedihan engkau tetap ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk 

Engkau sentiasa menyambut tiap kali kami terjatuh

Saat kami tak pasti dengan keputusanku
MAMA dan ABAH lah tampil dengan berani
Membimbing diri kami agar lebih yakin
Dan bila hidup kami ini penuh dengan soalan
Engkau berikan jawapan melengkap semua kekurangan

Engkau sentiasa menyambut tiap kali kami terjatuh

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa dorongan kamu 
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersama kami
Andai hari esok dunia gelora
Takkan kami gemuruh selagi kami ada kamu



lirik lagu : ku ada kamu, ADIRA

lirik lagu y aku ubah sikit2 untuk bagi semangat kat aku... 
lagu ni buat aku rindukan mama dan abah kat rumah
baru 2 minggu tak balik jumpa mereka, 
kini aku betol2 rasa yang aku rindu mereka.
suara mereka tidak cukup untuk aku hilangkan rindu ni.
seriously aku rindu mereka sangat2! 
MAMA and ABAH... 
i love you!
i miss you both of you!!!  

No comments:

Post a Comment