this is me

Monday 19 December 2011

kelemahan bukan penghalang!

yes! aku tahu kelemahan tu ada kat mana-mana dalam diri ini. tapi bukan itu yang akan jadi penghalang untuk aku terus ke depan. aku akan pastkan setiap impian aku, cita-cita aku tetap akan dalam genggaman aku. demi aku, keluarga dan akhirat. insyaAllah... 

aku bukan nak kata apa, aku tahu kelemahan aku semua orang nampak. semua mesty akan menilai diri ini macam mne. macam2 aku dah terima sepanjang aku hidup dalam dunia kehidupan ni. tapi selagi aku ada Allah, selagi aku ada mama, abah, dia dan keluarga yang sentiasa bantu aku. aku xkan jatuh tanpa sebuah kelemahan. 

kelemahan inilah yang akan mengajar aku terus mendapatkan apa yang aku harapkan. insyaALLAH..
semoga hidup ini diberkhati Allah dan mendapat rahmat daripadaNya.. kerana kelemahan itulah rahmat buat diri yang serba kekurangan ini. aminnn

kepada kengkawan yang sudi baca blog aku ni, thank you coz sudi baca. aku akan sentiasa doakan kejayaan korang. semog kita berjumpa lagi insyaAllah di pos akan datang. ingatlah kengkawan. kelemahan bukan suatu penghalang untuk mencapai apa yang kita inginkan.. 

"kerana dirimu begitu berharga, ukurlah sendiri jarak kehebatan kita"
take care...





No comments:

Post a Comment