this is me

Monday 1 August 2011

dialah semangatku

selepas Allah, mama, abah dan keluarga
dialah yang memberi aku kekuatan
sesungguhnya aku amat memerlukan dia
dia sentiasa menemani aku
dalam aku suka
dalam aku duka
dialah semangatku!!

dialah semangatku!!
walau macam mana pon aku
dia tetap bersama
aku xnk kehilangan dia
aku sayangkan dia
kerana dialah semangatku!!!

dialah semangatku!!
dia selalu bersama bila aku menangis
bila aku gembira
bila aku ketawa
dia sentiasa bersabar dengan kerenahku
kerana dialah semangatku!!

semoga bulan Ramadhan ini menjadi bukti
betapa aku sayangkan dia!
aku tak nak berpisah dengan dia
biarlah dia temankan aku disini
aku takot aku begitu lemah
bile berjauhan dengan nya...

sayangku,
jangan pergi jauh yer
saya perlukan awak
kerana awaklah, semangat buat saya!!



1 comment:

  1. im not gonna go away from u sayang,
    because u are my soul too :D

    ReplyDelete