this is me

Thursday 22 December 2011

"BEAR JOGET JOGET"

kenangan sungguh aku dengan bear joget joget ni. hehe.. bila arip and Fareed (my sayang.. ngeee) bagi bear ni kat dalam YM. aku bukan maen suka lagi bear ni. sbb dia menari-nari kat dalam ym tu. hehe..tapi sejak sekian lama aku mereka dan keluarga mereka dah ame x gunakan YM (means x on9 ym) so xdaptlah lagi bear tu. 

sampai sekarang aku jarang on9 YM kat lappy aku. just on9 kat phon jew. tu pon kerana yang tersayang.. hehe.. nak chat ngn dia lebih jimat dan pantas. mudah dan juga effisyen. 

pernah satu hari tu, aku amat rindukan kengkawan aku walaupon diorng ada dekat ngn aku, tapi aku rindukan bear joget-joget tu. tapi unfortunately, bear joget joget tu dah hilang. dah tak ada. cari kat dalam animation YM tu bukak for every each folder still cannot get it where the bear is it. sedih time tu. terus nanges. 

but! my sayang pujuk. dia kata nanti kalau jumpa dia bagi. and until now he cannot reach that bear. nak x nak kene terima jelah. bear tu betol-betol kenangan untuk aku. apa pun, aku kene terima.hehe.. 

but thankz kat kengkawan yang bagi bear tu. 
and also to MY SAYANG! sbb bear tu bermula/datangnya dari dia.
hehehe... 

Gambar hiasan jew ni. bear tu tetap dah x jumpa. huhu.. 

No comments:

Post a Comment