this is me

Wednesday 4 April 2012

Assalamualaikum....

Wahh! sudah begitu lama ak tinggalkan blog aku. Now, i got time to fill something with my blog. hehe

Kisah bermula......
cepatnya masa berlalu. Cepatnya mereka sorang demi sorang meningalkan aku. Now, aku di semester akhir buat aku di sini. Hampir setiap hari pikirkan benda ni, tapi seboleh-boleh nak lupakan semua ni. Tak nak ingat semua tu. Cukuplah dahulu aku kesedihan bila sorang2 insan yang ak sayang kat hostel ni pergi meninggalkan aku. Cukup sakit!

Persahabatan yang terjalin betol2 xdisangke. Dan kini, kami akan berpisah jugak. Demi masa depan masing-masing. JELEZ??? what? myb ade sebab aku jeles kenapa orang selalu tinggalkan aku dahulu tapi bukan aku?? aku jelez! sbb ak sakit nak rase perasaan tu. Dia anggap ini satu gurauan dalam kereta tadi. Tapi bukan pada aku. Ak sangat2 lah sedih. Akhinya Lin yang cengeng ni mengalirkan air mata gak walaupon cover mcm xde pape.

Sedihnya xyah lah nak cerita. Teringat sewaktu kak iza pulang angkut semua barang2 dia. Seriously! aku menahan hati dalam diam. Ak biarkan perasaan tu mcm tu jew. Tapi hakikatnya aku sangat2 sedih. Sewaktu dia nak balik, aku menangis. sangat2 menangis. Seorang akak yang dari mula2 aku masuk sini ak kenal sampailah dia habes. Ak menagis. haha! GILE cengeng kau ni Lin! haha..

Now, aku kene berhadapan dengan insan yang rapat dengan aku sejak aku kenal apa itu Bowling. Dahulu, insan yang tersayang aku pergi meninggalkan aku jaoh ke selatan. Now, ak akan hadapi perpisahan sekali lagi dengan insan yang bergelar sahabat.

Aku menghitung hari. Kalau boleh dah xnk ingt semua tu. huhu. Bermulah aku keseorangan lagi lepas ni.Terimalah wahai diri! insyaAllah Allah lebih mengetahui segalanya..

Ak sayangkan dia! Insan yang duduk satu rumah dengan aku. ak sangat sayangkan dia! Bile memikirkan aku akan berjaohan dari dia, wah! ak x sanggup act. mampu ke aku??? depan dia ak cuba berlagak tabah. Tapi hakikatnya.. huhuh

Dunia... selagi kita hidup diberikan nikmat daripadaNya. Tabahlah hati! insyaAllah! :)

~SAHABAT! AKU SENTIASA SAYANGKAN KAMU WALAUPUN KAMU TIDAK MENGETAHUINYA~


Salam. :)

No comments:

Post a Comment