this is me

Saturday 25 February 2012

SOMEONE LIKE YOU!!!

              Sebuah kisah tentang kehidupan berlandaskan cinta dan kasih terhadap seseorang yang sangat disayangai.  
Ombak kasih bermula dengan kasih yang tinggi
            Menantikan insan yang benar-benar mencari cinta itu. 
                                     Biarpun Enggan untuk bersuara. Hati ini kecewa kerana kamu. aku sedar aku tidak mampu untuk memberikan apa yang kamu mahu. Kini kau telah berjaya dan mencapai setiap mimpi-mimpi yang kau harapkan. 
                       Anggaplah ini satu kisah kita. Kini kau gembira bersama dengan Orang yang kau sayangi. Dan bermulalah titik permulaan kisah kau dan dia. 
                             Demi meNantikan kasih yang indah. Tahniah! buat kau dan dia. Aku tidak mampu untuk berlawan untuk mendapatkan kasih itu.
Engkau kini telah tiada. Kau miliknya dan aku perlu mencari kisah yang lain. mungkin inilah kisudahannya. berakhir dengans ebuah perkahwinan.  




                                               Dengan Linangan air mata, kau pergi
                 Dengan Izin kasih yang kuat, aku kau lepaskan
                   Dengan Keikhlasan kau taburkan kasih buatnya
            Dengan Eratnya kasihmu, dia kini milik kau 



              Yang sebenarnya, beginilah akhirnya kisah kita biarpun ianya sakit
                         Orang itu milik kau, dan kau milik dia
                                        Untuk selamanya.... 



p/s: 
MOOD PELIK2 DAH DATANG. SO INILAH HASILNYA. HEHEHE 

No comments:

Post a Comment