this is me

Tuesday 27 December 2011

beli handphone/anroid mahal sbb ape??

Salam,
kengkawan. zaman sekarang ni trend org pki handphone/anroid mahal just only for what??? adakah disebabkan seperti di bawah: 
  • cantik?
  • kawan pakai terus nak pakai?
  • minat/ Favourite?
  • application dalam yang ada dalam phon tu?
  • mahal? 
  • broadband yang ada dalam tu?
  • sbb nak menunjuk? 
  • game dalam tu?
  • servis tuk hp tu?
  • ...............
  • @#$%^&*(#@!

agak-agaknyer lah an, korang nak beli just only for because of what? sblm korang beli tu ada x korang pkir untuk short term and long term penggunaannya? ada? 

bagi aku yang juga peminat kepada handphon2 macam tu aku lebih suka tgk pada 'dia' punya pengguaan. aku suka pada servis yang ada dalam phon tu. sbb dia best! tapi an, sungguh sedih dan pilu hati bile terpakse korbankan setiap application dalam tu and game2 yang ada and tinggalkan semua misi untuk on9 FB, BBM, YM, WHATAPP and banyak lagilah just only for because tuk tukarkan kepada broadband.. 

pergghh!!! memang menangis aku benda benda macam tu. yelah, duit dah labur mahal2 tapi kene pakse tuk jadikan benda yang kita xnak. apa yang ada sekarang ni adalah dengan bersabar. insyaAllah.. 

pesanan kepada kengkawan yang sudi baca blog aku ni, ingtlah, hargai sesuatu yang kita ada, kerana apa yang kita ada itu mungkin orang lain x ada. syukurlah.. hati marah macam mana sekai pon tabahlah dengan senyuman. macam ni (nasihat tuk diri sendiri juga). hehehe




SMILE kerana DIA suka dengan orang yang senyum... ;)  









No comments:

Post a Comment